Skip to main content

Obecnie marketing zmienia się bardzo dynamicznie. Z roku na rok dostępne są nowe rozwiązania, które pozwalają jeszcze bardziej efektywnie dotrzeć do klienta. W naszej ofercie dostępne są wszystkie innowacyjne rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie wysokich wyników w kampaniach reklamowych.

W swojej ofercie mamy szeroki zakres działań marketingowych obejmujących pozycjonowanie stron internetowych oraz kompleksową obsługę klienta w modelu omnichannel. Podstawą tych rozwiązań jest umieszczenie firmy w mapach Google oraz zoptymalizowanie informacji tak, aby wyszukiwanie firmy było łatwiejsze. Pozycjonowanie strony internetowej pozwala na pojawianie się jej znacznie wyżej w wynikach Google. Kampania jest przygotowywana kompleksowo i zgodnie z profilem działalności klienta.

W celu zainteresowania klienta każda firma powinna dać się znaleźć. Zdajemy sobie z tego sprawę i w ramach działań marketingowych pomagamy wdrażać takie rozwiązania, jak wizytówka w mapach Google. Jest to ciekawe i skuteczne rozwiązanie, gdyż taka wizytówka po pierwsze jest miejscem, gdzie można znaleźć informacje o firmie, jej dane kontaktowe, a po drugie zwiększa ona skuteczność wyszukiwania danej firmy w wyszukiwarce i mapach Google. Profesjonalnie przygotowana wizytówka może być małym kluczem do ogromnego sukcesu — firma w mapach Google jest łatwiej zauważalna.

Przygotowując ofertę i poszczególne działania dla klienta zwracamy uwagę przede wszystkim na to, czym klient zajmuje się oraz jakie są jego oczekiwania i cele w stosunku do działań marketingowych. Zdanie klienta jest zawsze najważniejsze. Przeprowadzamy kompleksowy wywiad, a następnie staramy się dostosować kampanię do jego potrzeb. Co więcej, nie zamykamy się na żadne rozwiązania, które mogą pomóc zrealizować cele klienta. Kluczowe jest także poznanie profilu działalności klienta. Taka wiedza jest niezbędna m.in. do tworzenia profilu na Google Moja Firma.

Przez cały czas przygotowania i trwania kampanii klient jest pod stałą opieką doświadczonych specjalistów. Co więcej, wyniki są nieustannie monitorowane oraz optymalizowane. Stała kontrola nad działaniami marketingowymi pozwala na ich bieżące aktualizowanie i poprawę wyników. Elastyczność w podejściu pozwala także niejednokrotnie na zmianę strategii na bardziej efektywną i dostosowaną do potrzeb klienta.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą z zakresu pozycjonowania i wykorzystywania modelu omnichannel. Dzięki takim rozwiązaniom marketingowym łatwiej jest trafić do potencjalnego klienta.